loading...
آذ تاک|مصاحبه با مدیران موفق
administrator بازدید : 112 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)
  • Aztalk:‎ سلام

    خوبید؟
    یکم از خودتون بگید!
  • azcloob:‎ با سلام
  • azcloob:‎ ممنون فعلا خوبم
  • azcloob:‎ اسمم همون طور که شاید بشناسید وحید هست
  • azcloob:‎ که بیشتر به voaz میشناسن منو
  • azcloob:‎ و حدود 2 ساله که توی وب فعالیت میکنم
  • azcloob:‎ ولی نه به صورت جدی
  • azcloob:‎ که احتمالا از امسال به صورت جدی روی یه پروژه کارم رو شروع کنم
  • azcloob:‎ -
  • Aztalk:‎ سال تاسیس کلوب آذربایجان یادتونه؟
  • azcloob:‎ کلوب آذربایجان فعلی تغییر یافته صدای آذربایجان قبلی هست
  • azcloob:‎ که بعدا روی وبلاگ صدای آذربایجان دامنه اختصاصی گذاشتیم
  • azcloob:‎ و اسمش رو به کلوب اذربایجان یا آذ کلوب تغییر دادیم
  • azcloob:‎ کلوب آذربایجان متولد 2013-06-16 00:24:04
  • azcloob:‎ isj
  • azcloob:‎ هست
  • Aztalk:‎ هدفتون از تاسیس صدای آذربایجان یا کلوب آذربایجان فعلی چی بود؟
  • azcloob:‎ اول کار فقط صرف یه وبلاگ تفریحی بود که میخواستم اسم آذربایجان روش باشه
  • azcloob:‎ ولی بعدا که کمی توسعه اش دادیم مضوعات دیگه هم بهش اضافه شد
  • Aztalk:‎ چه طوری این همه پیشرفت کردید و کلوب آذربایجان رو به اوج شهرت رسوندید؟
  • azcloob:‎ همون طور که گفتم من با قصد قبلی این وبلاگ رو ایجاد نکرده بودم
  • azcloob:‎ ولی بعدا که کمی توی وبلاگ نویسی پیشرفت کردم همه سعی خودم رو برای پیشرفت این وبلاگ کردم
  • azcloob:‎ که با کمک دوست عزیزم مهرداد رستمی تونستم این این وبلاگ رو به اینجایی که هست برسونم
  • Aztalk:‎ خانوادتون می دونن که کلوب آذربایجان رو دارید؟
  • azcloob:‎ نه به اون صورت
  • azcloob:‎ ولی کم و بیش
  • azcloob:‎ برادرم کمی در جریانش هست
  • Aztalk:‎ چرا صدای آذربایجان رو برای اسم وبلاگ قبلیتون گذاشتید؟
    چرا کلوب آذربایجان رو برای وبلاگ جدیدتون انتخاب کردید؟
  • azcloob:‎ اسم صدای آذربایجان رو به خاطر اینکه میخواستم نوشته هام از طرف آذربایجان(زادگاهم) باشه
  • azcloob:‎ و کلوب اذربایجان رو به خاطر اینکه یه جا واسه جمع شدن بچه های آذرباجان باشه
  • azcloob:‎ انتخاب کردئم
  • azcloob:‎ *کردم
  • Aztalk:‎ ممنون که وقتتون رو برای ما صرف کردید!
  • Aztalk:‎ موفق و سربلند باشید
  • azcloob:‎ منم از شما به خاطر مصاحبه خوبتون تشکر میکنم
  • azcloob:‎ پاینده باشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 2,332